Update Aegon Schade

De wereld om ons heen verandert in razend tempo. Technologische ontwikkelingen zorgen voor nieuw klantgedrag: de klant kijkt, kiest en koopt. De ene keer bij de adviseur, de andere keer direct bij ons. Met deze update informeren wij u hoe Aegon Schadeverzekeringen inspeelt op deze ontwikkelingen en wat dat betekent voor onze samenwerking.

Het is onze missie om klanten in staat te stellen om zelf bewust keuzes te maken voor een gezonde financiële toekomst. Daar staan we voor en daar gaan we voor. Samen met u, want wij geloven in de meerwaarde van onafhankelijk advies. Hoewel wij onze dienstverlening in het beurs- en volmachtkanaal afbouwen, kunt u bij ons onverminderd terecht voor het verzekeren van schade-risico's voor uw particuliere en zakelijke klanten.

Wat kunt u van Aegon Schade Particulier in de komende tijd verwachten?

Om samen te werken aan de beste oplossing voor onze klanten, werken wij hard aan rendabele groei en self service-oplossingen. Sneller waar het kan, door handige tooling. En een persoonlijke benadering, waar het nodig is, om samen te komen tot tevreden klanten en een gezonde portefeuille.

Medio oktober breiden wij het Woon- & VrijeTijdpakket uit met een basisvariant. Een belangrijke mijlpaal, want daarmee bieden we in alle kanalen dezelfde producten tegen dezelfde prijs en voorwaarden. Ook de online aanvraag hebben wij verbeterd, waardoor het maken van een offerte snel is geregeld. Wilt u meer informatie over het Woon- & VrijeTijdpakket? U kunt het reeds opgenomen webinar 'Uitbreiding Woon - & VrijeTijdpakket via deze link terugzien.

Wij blijven investeren in onze processen en online portals om het doorgeven van aanvragen, mutaties en schademeldingen zo snel en eenvoudig mogelijk te maken. Denk hierbij aan Mijn Aegon voor de klant en de Aegon Intermediair Portal voor u. Wij bieden binnenkort ook nieuwe diensten aan zoals Aplaza DBS, waarmee u direct Aegon-polissen kunt ontvangen in uw eigen administratie. Wij houden u op de hoogte.

Wat kunt u van Aegon Schade Zakelijk in de komende tijd verwachten?

Wij gaan ons richten op de branches waar onze expertise ligt. Wij bieden producten aan, die van waarde zijn voor uw portefeuille en waarbij het belang van uw klanten is gewaarborgd. Onze voornaamste focus: detailhandel, groothandel, reparatie van auto's, bouw, vervoer en opslag, zakelijke dienstverlening en een aantal branches in de industrie, met branche specifieke proposities.

Uw input is belangrijk voor ons. Daarom hebben wij onze acceptatierichtlijnen op een aantal onderdelen uitgebreid. Voor Milieu-Schadeverzekeringen is bijvoorbeeld het verzekerd bedrag verhoogd tot maximaal € 500.000,-. Wilt u een helder en up-to-date inzicht in onze Schade Zakelijke-dienstverlening? Wij hebben het voor u op een rijtje gezet:

Benieuwd naar de mensen achter Aegon Schade Zakelijk? Op deze site vindt u de meest recente klantcontactkaarten (team acceptatie en team schadebehandeling) met uw persoonlijke aanspreekpunt voor het aanvragen van een offerte, het verwerken van een mutatie of het afhandelen van een schade.

Heeft u nog vragen?

U vindt veel informatie op deze pagina of neem contact op met uw accountmanager.