Binnenkort particuliere schadepolissen direct in uw administratiepakket
Aegon investeert in digitaal gemak voor u als adviseur. Daarom introduceren wij nu de 'digitale postbus' voor particuliere schadeverzekeringen, waarmee u direct Aegon-polissen en originele nota's kunt ontvangen in uw eigen administratie. Deze documenten worden automatisch aan het juiste dossier gekoppeld. U hoeft documenten niet meer in te scannen en te verwerken. Deze mogelijkheid bieden wij aan via Aplaza Documenten- en Berichtenservice (DBS) of GIM Resultatenservice (GRS). Per 19 oktober 2015 gaan wij hiermee van start.
Maakt u al gebruik van Aplaza DBS of GRS?
Dan ontvangt u binnenkort documenten van ons via Aplaza DBS of GRS. Wanneer u dit ontvangt, hangt af van het administratiepakket dat u heeft. U bent hierover per e-mail geïnformeerd.
Maakt u nog geen gebruik van Aplaza DBS of GRS?
Meld u aan voor het gebruik hiervan via de aanmeldpagina. Hier leest u of u over het juiste administratiepakket beschikt en hoe u zich aanmeldt. Daarnaast vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen.
Heeft u een ander administratiepakket? Dan kunt u helaas nog geen gebruik maken van deze dienst. U ontvangt de documenten dan van ons per e-mail.
Wilt u meer weten over de werking of het inrichten van Aplaza DBS of GRS in uw administratiepakket?
Neem dan contact op met de leverancier van uw administratiepakket. De contactgegevens van uw leverancier vindt u hier. Voor overige vragen, kunt u contact opnemen met uw accountmanager.