Uw advies bij extra aflossen op een hypotheek is onmisbaar

Net als elk jaar verwachten we dat klanten ook aan het einde van dit jaar extra willen aflossen op hun hypotheek. Aegon vertelt klanten hier goed over na te denken en dit te bespreken met hun adviseur. U kunt uw klant helpen hierin een keuze te maken die het beste bij de persoonlijke situatie past. Voordat een klant een extra aflossing bij ons aanmeldt, is uw advies dan ook onmisbaar.

Uw klant moet vóór 13 november 2015 de aflossing aanmelden

Als uw klant de extra aflossing met u heeft besproken, kan hij de aflossing hier aanmelden. Om de aflossing in 2015 te kunnen verwerken, is het belangrijk dat de aanmelding op tijd bij ons binnen is.

De aflossing moet uiterlijk 14 december 2015 door ons zijn ontvangen

Aflossingen die op tijd zijn aangemeld én overgemaakt, nemen we mee in het jaaropgave over 2015.

Wat gebeurt er na de aanmelding?

Uw klant ontvangt een schriftelijke reactie. We beoordelen namelijk of de aflossing mogelijk is. We informeren uw klant:

  • als hij een boete moet betalen;
  • als we de premie van een gekoppelde verzekering opnieuw berekenen;
  • hoe hij het geld voor de aflossing kan overmaken.

Heeft u nog vragen? Uw accountmanager helpt u graag.