Moet uw klant een lijfrente of ontslagvergoeding omzetten naar een uitkering?
Op 20 oktober ontvangen klanten een e-mail gestuurd aan klanten met een Aegon Lijfrente Sparen en/ of een Aegon Ontslagvergoeding Sparen. Deze klanten bereiken de eindleeftijd van het product wat zij hebben geopend. Deze producten moeten worden omgezet in een uitkeringsproduct.
Krijgt mijn klant een e-mail?
Klanten met een Aegon Lijfrente Sparen ontvangen een email als zij de AOW leeftijd + 5 jaar hebben bereikt of voor het einde van het jaar gaan bereiken. Zij moeten uiterlijk op 31 december 2015 een uitkeringsproduct hebben geopend. Klanten met een Aegon Ontslagvergoeding Sparen krijgen een email als zij de AOW leeftijd bereiken of bereikt hebben. Klanten worden in beide e-mails doorverwezen naar de adviseur. Hierin staat de naam van uw kantoor en uw telefoonnummer.,/p>
Open het uitkeringsproduct via Aegon Intermediair Portal
Bij Aegon Bank kunt u Aegon Lijfrente Uitkeren of Aegon Ontslagvergoeding Uitkeren openen. Bij Aegon Leven kunt u kiezen voor Aegon Garantie Inkomen.
Heeft u vragen?
Aarzel dan niet om te bellen of mailen. Neem contact op met uw accountmanager of bel naar 058 244 30 10. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.30 uur.