Verhogingen in premie voor klanten met een Aegon Woon- & VrijeTijdpakket

Uw klanten ontvangen binnenkort het jaarlijkse verlengingsbericht van hun Aegon Woon-& VrijeTijdpakket. Hierin staat de nieuwe premie. Het kan zijn dat de premie bij een aantal klanten is gestegen. Voor de meeste verzekeringen is de premie echter ongewijzigd. Hieronder leest u voor welke verzekeringen er wel of geen premiewijziging geldt.

Geen premiewijziging

  • Inboedelverzekering
  • Woonhuisverzekering
  • Doorlopende Reisverzekering
  • Ongevallenverzekering
  • Bootverzekering
  • Recreatie of Tweede woningverzekering

Wel premiewijziging

  • Aansprakelijkheidsverzekering
  • Rechtsbijstandverzekering

Voor de aansprakelijkheidsverzekering geldt een beperkte verhoging en er is een premieverhoging voor de Rechtsbijstandverzekering. De premiewijziging geldt voor de periode december 2015 tot en met november 2016. Het wordt bij de klant doorgevoerd op het moment van verlenging. Hieronder leest u meer informatie over de verhoging.

Aansprakelijkheidsverzekering

Het afgelopen jaar is het totaal aan uitbetaalde schades gestegen. Daardoor was de verhouding tussen de premie en de schades die wij uitkeren niet meer juist. Wij passen de premie aan zodat wij de dekking niet hoeven aan te passen. Zo blijft uw klant goed verzekerd.

Rechtsbijstandverzekering

Sinds 2014 kunnen klanten zelf een advocaat kiezen. Wij zien dat veel klanten hier graag gebruik van maken. Dit brengt hogere kosten met zich mee. We laten de vrije advocaatkeuze in stand, maar verhogen daarom de premie.

Wij zijn er van overtuigd dat met deze beperkte premie aanpassing we uw klant nog steeds een kwalitatief goed product blijven aanbieden.

Heeft u nog vragen?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw accountmanager. Of u kunt ook contact opnemen met ons. Wij helpen u graag. Ons telefoonnummer is 088 344 00 50.