Overdracht zakelijke schadeportefeuille aan Allianz wordt in goede samenwerking voorbereid

Op 19 januari kondigden wij aan dat de zakelijke schadeportefeuille van Aegon wordt verkocht aan Allianz Benelux. In goede samenwerking met Allianz werken wij aan een zorgvuldige overgang.

Waarborgen continuïteit van uw portfeuille

Wij vinden het belangrijk dat uw klanten zorgvuldig overgaan naar Allianz, zodat de continuïteit van uw portefeuille is gewaarborgd. Daarom werken wij in goede samenwerking met Allianz aan een zorgvuldige overgang. Wij wachten nog op definitieve goedkeuring van de voorgenomen koopovereenkomst door De Nederlandsche Bank. Daarna kunnen wij u informeren wanneer de portefeuille en de betrokken medewerkers van Aegon over gaan naar Allianz.

Offertes blijven gewoon twee maanden geldig

Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Bijvoorbeeld over de offertetermijn. U kunt nog bij Aegon terecht voor nieuwe aanvragen, zoals u dat gewend bent. Voor deze offertes geldt de gebruikelijke offertetermijn van twee maanden. De offerte blijft geldig, ook als in de tussentijd de overgang naar Allianz plaatsvindt.

U krijgt automatisch een aanstelling bij Allianz

Stel u heeft nog geen aanstelling bij Allianz en u vraagt zich af hoe u om moet gaan met nieuwe aanvragen van uw klanten. U kunt nieuwe aanvragen bij ons via de gebruikelijke weg indienen. Na overgang van onze zakelijke schadeportefeuille naar Allianz krijgt u automatisch een aanstelling bij Allianz.

U leest meer informatie in onze veelgestelde vragen en antwoorden

Zie voor meer veelgestelde vragen en antwoorden dit bericht. Tot aan de overgang blijven wij u en uw klanten goed bedienen en ondersteunen. Daarom kunt u, tot aan de goedkeuring van DNB, voor offerteaanvragen, mutaties en overige vragen gewoon terecht bij uw vertrouwde aanspreekpunten.

Heeft u nog vragen?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw accountmanager. U kunt ook contact opnemen met ons. Wij helpen u graag. Ons telefoonnummer is 088 344 00 50.