Noodweer in Nederland heeft geleid tot veel schade
Afgelopen dagen is Nederland geteisterd door zware regen- en hagelbuien. Dat heeft geleid tot veel schade en overlast aan onder andere woonhuizen en voertuigen. Om in geval van schade op een woonverzekering u en uw klanten snel en vakkundig te ondersteunen staat de Aegon Schadeservice voor u klaar. Speciaal vanwege de zware hagelbuien vannacht in Zuid Nederland, waardoor veel voertuigen zijn beschadigd, hebben wij het Aegon Hagelcentrum opgericht.
Aegon Schadeservice
Aegon beschikt over een eigen herstelnetwerk voor schade op een inboedel- en/of opstalverzekering. Voor het inschakelen van een hersteller uit dit netwerk kunt u contact opnemen met de Aegon Schadeservice via 088 344 00 00. De hersteller neemt vervolgens contact op met de klant voor het maken van een afspraak. De voordelen van het gebruik van de Aegon Schadeservice zijn onder andere:
- Het herstelbedrijf factureert rechtstreeks aan Aegon. De klant hoeft daarom nooit zelf kosten voor te schieten.
- Kortere doorlooptijden, de klant hoeft immers niet te wachten op akkoord voor ingediende stukken.
- Minder administratie, een schadeformulier is bijvoorbeeld niet nodig.
- De hersteller heeft binnen 2 uur contact met de klant en is binnen 24 uur op locatie. Als het nodig is treft deze direct noodvoorzieningen.
Aegon Hagelcentrum
Vanwege de aanzienlijke hagelschade die vannacht in Zuid Nederland aan voertuigen is ontstaan heeft Aegon na onderzoek besloten deze omvangrijke schade in te schalen als calamiteit en is het draaiboek Aegon Hagelcalamiteit in werking gesteld. Het Aegon Hagelcentrum bestaat uit een aantal geselecteerde Aegon Schadeservice herstellers. Zij zijn speciaal zijn ingericht om voertuigen met hagelschade van onze klanten te herstellen. Zo bieden wij onze gezamenlijke klanten gegarandeerde kwaliteit, service en snelheid.
Afspraak maken herstel voor intake via callcenter
- Via het speciaal daarvoor ingerichte Aegon callcenter kan een afspraak worden gemaakt voor een eerste intake. Dit kan telefonisch via 085-04 44 567 op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur.
- De intake wordt uitgevoerd door het Aegon Hagelcentrum en bestaat uit een inventarisatie van de ernst en de omvang van de schade. Tijdens de intake wordt direct een reparatiedatum afgesproken.
- Vanwege de calamiteiten status verzoeken wij u geen voertuigen met hagelschade naar reguliere Aegonschadeherstellers te routeren. Dit zal het reparatieproces mogelijk onnodig vertragen.