Nu live: nieuwe digitale dialoog schade melden AVP

Vandaag hebben wij een mooie mijlpaal bereikt. De nieuwe schade melddialoog voor Aansprakelijkheid in het Woon- & VrijeTijdpakket is te benaderen via de Aegon Intermediair Portal.

Waarom een nieuwe dialoog?

Met deze dialoog bieden we u meer gemak bij het melden van een Aansprakelijkheid schade. Hierdoor hopen wij dat het voor u eenvoudiger wordt om een schade te melden. Met als voordeel voor u en de klant de schademeldingen direct en digitaal in het administratiesysteem te krijgen en als dit mogelijk is automatisch te verwerken. Digitale aanlevering van een schade helpt bij een snelle en efficiënte behandeling van de schade.

Wat is er veranderd?

We hebben de volgende veranderingen doorgevoerd:

  • Logischer volgorde van de vragen
  • Eenvoudiger vragen
  • Overbodige vragen verwijderd
  • Minder schermen
  • Vragen gericht op meest voorkomende situaties
  • Verwijzingen naar toevoegen van bijlagen op diverse plaatsen opgenomen
  • Op de PDF bij de schademelding staan nu ook de gegevens van de tegenpartij
  • De vragen zijn geformuleerd alsof de klant het zelf invult en u deze dus gemakkelijk aan de klant kunt stellen

Wat kunt u nog meer verwachten?

Na deze eerste stap gaan we verder met soortgelijke verbeteringen voor schademeldingen op andere producten. Als eerste daarvan is het product Inboedel uit het Woon- & VrijeTijdpakket aan de beurt. De nieuwe schade melddialoog voor Inboedel verwachten we binnen een aantal weken in productie te kunnen zetten.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact op met uw accountmanager.