Klanttevredenheidsonderzoek onder werkgevers
Aegon hecht veel waarde aan de mening en de wensen van haar relaties. Daarom voeren wij binnenkort weer ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uit. Het onderzoek is erop gericht om meer inzicht te krijgen in de tevredenheid van Aegon zakelijke klanten (werkgevers) over onze producten en dienstverlening. Met dit inzicht willen wij onze dienstverlening verder verbeteren. De relatie met - en de tevredenheid over - de adviseur komt niet aan de orde in dit onderzoek.
Wij hebben, net als in voorgaande jaren, het onafhankelijke onderzoeksbureau TNS Nipo gevraagd dit onderzoek voor ons uit te voeren onder onze klanten. Het klanttevredenheidsonderzoek wordt telefonisch afgenomen en vindt plaats in november. Het onderzoek duurt circa 5 minuten.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Voor eventuele vragen over het onderzoek kunt u contact opnemen met Sjanne van Velsen en/of Jürgen Warnecke.