Aegon Nederland en a.s.r. gaan samen verder
De eerste stappen in de verhuizing zijn gezet
We houden je op de hoogte
Heb je nog geen informatie ontvangen over de verhuizing van jouw product? Dan verandert er voor jou nog niks. Wanneer jouw product aan de beurt is, ontvang je van ons een brief of e-mail. Hieronder bij 'Verhuisberichten' vind je meer informatie over producten die al verhuisd zijn naar a.s.r.
Heb je een vraag?
Neem dan contact op met je adviseur of met onze klantenservice via de contactmogelijkheden hieronder. Je krijgt de service zoals je van ons gewend bent. Ook de digitale ondersteuning met bijvoorbeeld Mijn Aegon blijft nu gelijk voor producten die nog niet zijn verhuisd.
Onze medewerkers staan voor je klaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30
Ons telefoonnummer is 088 344 12 34
Goed om te weten: We kunnen je alleen helpen als je zelf klant bij ons bent. Bel je bijvoorbeeld namens je partner of iemand anders, dan mogen we geen informatie doorgeven.
Verhuisberichten
Onze schadeverzekeringen zijn per 21 september verhuisd naar a.s.r.
Vanaf nu vallen alle schadeverzekeringen van Aegon onder a.s.r. Dit betekent dat je voortaan voor het aanvragen, wijzigen of beëindigen van je verzekering bij a.s.r. terecht kunt. Schade melden? Ook dit kan voortaan bij a.s.r. Zij helpen je graag verder.
Vragen over jouw Aegon-schadeverzekering?
Op asr.nl/hallo-klant-van-aegon lees je meer over wat dit betekent voor jouw Aegon-schadeverzekering en waar je terechtkunt met vragen.
Samen met a.s.r.
Aegon Nederland maakt vanaf 4 juli 2023 onderdeel uit van a.s.r. Dit betekent dat onze Nederlandse verzekeringsactiviteiten (Leven, Pensioenen en Schade), hypotheken, de distributie- en dienstenbedrijven en de bankactiviteiten van Aegon Nederland samengaan met die van a.s.r.