Wat als de incasso van mijn hypotheeklasten niet is gelukt?

Je ontvangt van ons bericht
Je incasso vindt altijd plaats in de periode tussen de laatste werkdag van de huidige maand en de eerst werkdag van de nieuwe maand. Is de incasso niet gelukt? Dan ontvang je van ons een brief. Hierin geven we aan dat we het nog een keer proberen te incasseren of vragen we je het bedrag zelf naar ons over te maken. 

Via Mijn Aegon of MijnHypotheek kun je een openstaande rekening direct via iDeal betalen
Goed om te weten: een stornering wordt door de bank aan ons doorgegeven en is daardoor twee tot drie werkdagen na stornering pas zichtbaar in je persoonlijke omgeving.

Wij sturen je altijd een herinnering
Deze ontvang je óók als je inmiddels al betaald hebt.

Je allereerste incasso kan 2 werkdagen langer duren
Een eerste automatische incasso komt in een wachtrij bij de bank. Hierdoor kan de daadwerkelijke afschrijving eenmalig tot 2 werkdagen later plaats vinden. 

Heb of verwacht je problemen met het betalen van je hypotheeklasten?
Samen kunnen we zoeken naar een oplossing. Meer informatie en onze contactgegevens vind je op onze pagina: Hypotheekachterstand: wat kan je doen?