Aan welke eisen moet een declaratie uit mijn depot voldoen?

Stuur ons altijd een factuur of kassabon
Wij nemen je declaratie alleen in behandeling als deze voldoet aan een aantal voorwaarden:
  • Facturen of kassabonnen hebben een factuurdatum die na aanvraagdatum van het renteaanbod ligt. 
  • Facturen staan op naam, van leverancier of aannemer. Als de factuur op naam van de leverancier staat, moeten jouw gegevens opgenomen zijn in de werkomschrijving. Bij een factuur moet het altijd duidelijk zijn dat het om het onderpand van de hypotheek gaat d.m.v. het huidige adres of het nieuwe adres. Facturen van een balie-aankoop of kassabonnen hoeven niet op jouw naam te staan. 
  • Een factuur heeft een duidelijke specificatie van de kosten. Alleen 'Diverse werkzaamheden' is bijvoorbeeld niet voldoende.
  • Offertes, bestelbonnen en orderbevestigingen zijn in combinatie met een betalingsbewijs.  
  • Facturen met inschrijving Nederlands KVK en Nederlands BTW-nummer.
  • Facturen van eigen klusbedrijf moeten voldoen aan onze algemene voorwaarden en voorzien zijn van een Nederlands BTW-nummer en Nederlands KvK-nummer. Ook moeten de facturen duidelijk gespecificeerd zijn.
  • Kassabonnen hoeven geen KVK/BTW-nummer of persoonsgegevens te bevatten maar moeten verder aan dezelfde voorwaarden voldoen als een factuur.
Goed om te weten: voordat we uitbetalen controleren we of de declaratie in overeenstemming is met de plannen die je bij je hypotheekaanvraag aan ons door hebt gegeven. 

Keuren we een factuur af?
Dan laten we je dit in Mijn Aegon of MijnHypotheek weten. Je ontvangt van ons een e-mailnotificatie zodra er een bericht voor je klaar staat. Hierin geven wij aan waarom wij de declaratie niet uit kunnen betalen. 

Meer informatie over een bouwdepot vind je op onze pagina 
Declareren uit een bouwdepot.