Schade door noodweer van afgelopen weekend?
We zijn opgeschrikt door noodweer. Het KNMI gaf een weeralarm met de codes geel en oranje af. Het noodweer leidde tot wateroverlast en schade op diverse plekken in ons land. Ook bij zwaar weer staan we uiteraard voor u en uw klanten klaar. U leest hieronder wat u bij schade het beste kunt doen. Daarnaast vindt u in dit artikel enkele preventietips.
Tips om schade te voorkomen of te beperken
Zwaar weer kan natuurlijk voor veel schade zorgen: tuinmeubels die rondvliegen, takken die voor schade zorgen of ramen die openklappen bijvoorbeeld. Lees en deel onze tips om schade te voorkomen of te beperken. Zo is uw klant in ieder geval goed voorbereid.
Wat als uw klant schade heeft?
Als er geen noodgeval is, kunt u een schade melden zoals u gewend bent. Heeft uw klant direct hulp nodig? Bel dan het Aegon-noodnummer: 088 344 00 00 (lokaal tarief). Dan kunnen we meteen helpen en eventueel een hersteller inschakelen uit ons herstelnetwerk. Als er van dit netwerk gebruik wordt gemaakt, biedt dat voordelen. Zo hoeft uw klant zelf niets voor te schieten, krijgt hij of zij garantie en een goede service. De hersteller neemt binnen 2 uur contact met uw klant op en is (bij nood) binnen 24 uur op locatie. Als het nodig is, treft de hersteller direct noodvoorzieningen.