Acceptgiro Inkomensverzekeringen
Het kan zijn dat uw klant contact met u opneemt over de premiebetaling voor september. Wij hebben een aantal wijzigingen in onze administratie doorgevoerd waardoor uw klant mogelijk geen acceptgiro van ons heeft ontvangen. Of uw klant heeft een acceptgiro ontvangen terwijl wij de premie altijd automatisch incasseren. Hieronder leest u wat dit betekent voor uw klant.
Uw klant heeft geen acceptgiro ontvangen
De acceptgiro is helaas vertraagd, maar is inmiddels per post verstuurd. Heeft uw klant de premie al handmatig betaald? Dan kan uw klant de acceptgiro negeren.
Uw klant ontving een acceptgiro terwijl de premie altijd automatisch wordt geïncasseerd
Uw klant kan de acceptgiro negeren. We incasseren de premie halverwege de maand september alsnog automatisch. Heeft uw klant de premie al betaald? Dan incasseren we de premie niet nogmaals. Vanaf oktober 2020 incasseren wij de premie weer automatisch aan het begin van de maand.
Uw klanten hebben niet de service ontvangen die zij van Aegon mogen verwachten
Elke klant proberen wij zo goed mogelijk van dienst te zijn en te informeren. Helaas is dit in dit geval niet gelukt. Excuses voor het ongemak.
Heeft u vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag en zijn op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur bereikbaar.