Alles over E-adviseur
We digitaliseren steeds meer en dat biedt kansen om de dienstverlening slimmer, beter bereikbaar en persoonlijker te maken. Maak gebruik van ons digitale portaal, E-adviseur. Op deze pagina vindt alles over E-adviseur. Denk aan een handleiding met toelichting over de functionaliteiten maar ook antwoord op de meest gestelde vragen.
Waarom E-adviseur?
U ziet alle actuele informatie 24/7 en u regelt het zelf:
- Actuele statussen volgen.
- Contractdetails inzien.
- Contractdetails downloaden in PDF.
- Inzage in MijnHypotheek van uw klant.
Naar E-adviseur
Inloggen op E-adviseur gaat via eHerkenning. Zodra u vanuit uw eigen organisatie toegang heeft gekregen om in te loggen op E-adviseur, kunt via uw persoonlijke eHerkenning account inloggen op E-adviseur
Handleiding
Met E-adviseur heeft u inzicht in lopende aanvragen. Ook ziet u direct u per aanvraag in welk stadium deze zich bevindt. Handig! Daarnaast kunt ook tijdens de kredietacceptatie documenten uploaden via E-adviseur.
Inloggen op E-adviseur met eHerkenning
U logt in op E-adviseur met eHerkenning:
- Dé manier voor toegang tot E-adviseur
- Persoonsgebonden
- Eén manier van inloggen
- Veilig en betrouwbaar
Meest gestelde vragen
E-adviseur wordt verder ontwikkeld in opdracht van Aegon en a.s.r.
In E-adviseur vindt u de Aegon-aanvraag voor nieuwe klanten met ook de status. Heeft u al een login? Dan weet u al wat er zoal mogelijk is. U ontvangt meer informatie zodra we die hebben voor Aegon via Stater.
Vanaf januari 2025 krijgen nieuwe hypotheekklanten van Aegon MijnHypotheek. De E-consument omgeving via Stater. Daar ziet de klant nadat hij/zij bij de notaris is geweest de hypotheek met alle details. Ook brieven staan daarin. De klant krijgt een notificatie wanneer er een bericht klaarstaat.
Nieuwe klanten met een offerte via Stater krijgen een Stater-leningnummer en vindt u in E-adviseur. Bestaande klanten met een Aegon-hypotheek vindt u in AIP totdat we deze producten omzetten naar het Stater-systeem.