Een zakelijke klacht melden

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar soms komt het voor dat er iets mis gaat of we niet aan je verwachtingen voldoen. Laat het ons dan vooral weten! Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Image
Hoe ziekte een werknemer twee keer zo duur maakt

Zo dien je een klacht in

Via onderstaande knop kun je via het online klachtenformulier je klacht indienen. Ook kun je telefonisch je klacht doorgeven.

Houd het volgende bij de hand

  • Je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer.
  • Je Aegon polisnummer, klantnummer, deelnemernummer of schadenummer
  • Documenten die je wilt toevoegen als dat nodig is
Image
Man en vrouw praten over klacht

Een klacht indienen

We staan voor je klaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur.

Meld je klacht online

Wil je een medewerker spreken?

Onze medewerkers staan voor je klaar. Bel onze klantenservice.

Toon het telefoonnummer

Ben je een adviseur?

Ben je adviseur en heb je een klacht? Dien dan je klacht in via ons Intermediairportaal.

Naar het intermediairportaal

Je klacht ingediend en dan?

  • 1
    Je ontvangt een eerste bevestiging

    Je hebt je klacht ingediend. Daarna ontvang je binnen 24 uur per e-mail een bevestiging met de gegevens van je klacht.

  • 2
    Soms nemen we contact met je op voor extra informatie

    We nemen contact op als we extra informatie van je nodig hebben.

  • 3
    We beoordelen je klacht

    We gaan er altijd vanuit dat we er samen uitkomen en dat we je een passende oplossing kunnen bieden. Wijzen wij je klacht af? Dan kijkt altijd een tweede behandelaar mee. Zo blijven wij zo objectief mogelijk.

  • 4
    We informeren je binnen 10 werkdagen
    Je ontvangt een inhoudelijke reactie binnen 10 werkdagen. Lukt het ons niet om op tijd een reactie te geven? Dan laten we je weten waarom het langer duurt en wanneer je deze wel kunt verwachten.

Ben je niet tevreden met de uitkomst van je klacht?

Het kan zijn dat je het niet eens bent met de uitkomst van je klacht. Je kunt dan na het doorlopen van onze klachtenprocedure je klacht nog voorleggen aan een onafhankelijk instantie. We laten je altijd weten wanneer je onze klachtenprocedure hebt doorlopen.

Recht op inzage van je klachtendossier

Wil je meer weten over de beoordeling van je klacht? Dan kun je vragen om inzage in je klachtendossier. Daar heb je recht op. Dat kun je doen via dit formulier.

Rechter

Wil je je klacht niet bij het KIFID of Ombudsman Pensioenen neerleggen. Dan kun je deze voorleggen aan de bevoegde rechter. Voor bedrijven is dit de enige optie.

Inkomensverzekeringen

Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen voor Zelfstandig Ondernemers: 070 344 5218 (ma t/m vr 8.30 – 17.30)

Collectieve Inkomensverzekeringen voor Werkgevers en werknemers: o.a. Ziekteverzuim en WIA 070 344 5223 (ma t/m vr 8.30 – 17.30)

 

Collectief pensioen

Voor werkgevers en adviseurs: 070 344 4320 (ma t/m vr 9.00 – 17.00)

Voor (oud)werknemers: 088 344 1234 (ma t/m vr 8.30 – 17.30)